Khamis, Februari 25, 2010

Aduhai ibu dan ayah anak ini....


Saya sempat meribanya, kulitnya putih merah, berhidung mancung dan cantik pada pandangan mata saya. Sesekali dia tersenyum dalam lenanya, sungguh manis. Tetapi itu kisah setahun lalu, bayi comel ini telah diberikan kepada orang lain dengan ganti ribuan ringgit, beberapa hari selepas saya meribanya. Begitulah nasibnya menjadi anak kepada PATI. Di mana dan bagaimana nasib bayi ini tidak saya ketahui, hanya sekali itu saya meribanya. Semoga nasib bayi ini lebih terbela di tangan ibu dan ayah barunya. Semoga dia akan membesar sebagai anak yang solehah dan memberi kebahagian kepada orang tuanya dan semoga ibu ayah barunya dapat memberikan didikan dan kehidupan yang sempurna kepadanya tanpa diskriminasi kasih sayang. Insya Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan